سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کبوتر نامه بر
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 94 تیر 28 توسط یک طلبه | نظر

آرشیو کامل از لاک جیغ تا خدا

روزی تنها دغدغه زندگی اش ست کردن رنگ لاک و روسری اش بود. اما امروز پوشش دیگری را انتخاب کرده است. پوششی که در نگاه اطرافیان یا نمادی از اجبار خانواده است و یا این که بر حسب رسوم و عادت خانواده به این بانوی جوان ارث رسیده است. هیچ کس حتی گمان هم نمی کند که این پوشش انتخاب خود او و حاصل تحولی عظیم در درونش باشد. تحولی که دوربین از لاک جیغ تا خدا آن را به تصویر کشیده است.

از لاک جیغ تا خدا عنوان برنامه مستندی است که برای اولین بار حجاب را از نگاهی جدید مورد ارزیابی قرار داده است. مهم ترین هدف این برنامه به تصویر کشیدن داستان تحول بانوانی است که با افتخار حجاب را انتخاب کرده اند. در بسیاری از افراد ترس از تغییر در سبک زندگی بسیار قوی تر از خود تغییر است. این برنامه با نشان دادن احساس واقعی کسانی که این تغییر را تجربه کرده اند به سایرین جرأت و جسارت این کار را می دهد.

تهیه کننده این برنامه جناب آقای هاشم تفکری بافقی که خودشان هم تحولی بزرگ را در زندگی شان تجربه کرده اند؛ یکی دیگر از اهداف ساخت این برنامه را الگوسازی برای زنان و دختران جامعه و معرفی حجاب برتر می دانند.

30 قسمت از سری دوم مستند از لاک جیغ تا خدا در ماه رمضان هر روز روی آنتن شبکه دو سیما رفته است.

سایت باحجاب تنها سایتی که آرشیو کامل این برنامه را داراست، این برنامه را در قسمت چندرسانه ای سایت بارگذاری کرده است که می توانید برای دانلود تمامی قسمتهای این سری جدید روی کلمه   از لاک جیغ تا خدا   کلیک کنید.




مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.