سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کبوتر نامه بر
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 92 خرداد 21 توسط یک طلبه | نظر بدهید
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، آیت الله فیاضی ار اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با پایگاه 598 در تحلیلی فضای انتخاباتی و همچنین اخبار منتشر شده در خصوص حمایت جامعه مدرسین از ی ک کاندیدای خاص را بیان داشتند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با ارائه تحلیلی از خواستگاه توحیدی قدرت بیان داشتند: قطعا انقلاب اسلامی یک ابرقدرت جهانی می باشد و انتخابات ریاست جمهوری ایران مورد توجه همه قدرت های دنیا است و رئیس جمهور ایران ابتداً باید خودش معتقد به این جایگاه ابر قدرتی انقلاب اسلامی باشد و خواستگاه ابرقدرتی جمهوری اسلامی را هم خواستگاه توحیدی قدرت بداند.

ایشان با اشاره به مولفه های گفتمان انقلاب اسلامی برای انتخاب اصلح افزودند: اعتقاد به اسلام ناب و شیعه و همچنین حکومت مطلقه ولایت فقیه از اولویت های شرایط رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی می باشد.

آیت الله فیاضی در پاسخ به این سوال که آیا شما دغدغه اصلی مردم را معیشت می دانید، اظهار داشتند: قطعا این طور نیست و عمده مردم ما دغدغه اولشان اسلام، استقلال و عزت است و حتی ملی گراها هم دغدغه اولشان معیشت نیست در ثانی وضعیت معیشت مردم در مقایسه با قبلا از انقلاب نیست و البته در جمهوری اسلامی باید این وضعیت بهتر شود.

وی در خصوص فضا سازی رسانه های بیگانه علیه گفتمان انقلاب اسلامی بیان داشت: غربی ها با حضرت امام(ره) نیز همین شیوه را در پی می گرفتند و حتی رسانه های غربی یک تیم روانشناسی برای حضرت امام(ره) گذاشته بودند که ایشان را تخریب کنند و اکنون هم می بینیم که دشمنان انقلاب روی شخصیت آقای جلیلی کار کرده اند و ایشان را تخریب می کنند.

آیت الله فیاضی در خصوص اطلاعیه منتشر شده در برخی از رسانه های در حمایت از یک کاندیدای خاص اشاره داشتند: مطالب منتشر شده به دو دلیلی موضع رسمی جامعه مدرسین نیست اول آنکه غیر رسمی بوده و بیانیه ای از سوی جامعه مدرسین صادر نشده و ثانیا اطلاعیه منتشر شده فاقد مهر جامعه مدرسین می باشد.



عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با پایگاه 598 :

بیانیه ای به نام نهاد جامعه مدرسین در حمایت از دکتر ولایتی صادر نشده است/ بعضی از افراد جامعه بعد از مناظره سوم نظرشان تغییر پیدا کرد + فیلم

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود عبداللهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در واکنش به انتشار خبر بیانیه حمایتی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از دکتر ولایتی بیان داشت: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در مورد حمایت از شخص در انتخابات آتی اصلا هیچ اظهار نظری نکرده است و در اخبار منتشر شده اکثریتی هم که گفته میشود اکثریت جامعه مدرسین نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود عبداللهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با پایگاه 598 در واکنش به انتشار خبر بیانیه حمایتی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از دکتر ولایتی بیان داشت: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در مورد حمایت از شخص در انتخابات آتی اصلا هیچ اظهار نظری نکرده است و در اخبار منتشر شده اکثریتی هم که گفته میشود اکثریت جامعه مدرسین نمی باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: اگر هم در یک جلسه غیر رسمی و فوق العاده اظهارنظر و مشورت خواهی شده باشد و آقای ولایتی بیشتر رای  کسب نموده باشد، این جلسه  قبل از مناظره سوم در روز جمعه بوده است و من اطلاع دارم بعضی از افراد بعد از مناظره سوم نظرشان تغییر پیدا کرد.

ایشان افزودند: بنده اینجا صراحتا اعلام میکنم بیانیه ای به نام نهاد جامعه مدرسین [در حمایت از دکتر ولایتی] صادر نشده و اکثریتی هم که گفته شده منظور اکثریت شرکت کننده در جلسه ای غیر رسمی بوده  که ایشان رای بیشتری داشته است و من اطلاع دارم که بعضی از این افراد بعد از مناظره سوم تجدید نظر برایشان حاصل شده است.

 

فیلم مصاحبه سایت ستاد حوزوی حیات طیبه در همین موضوع   جهت دانلود




نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92 خرداد 20 توسط یک طلبه | نظر بدهید

 

 

آیت الله فیاضی: جامعه مدرسین، نظر رسمی بر تایید نامزد خاصی ندارد

به نقل از سایت تبیین استاد برجسته فلسفه در خصوص شیطنت برخی سایت ها اظهار داشت: نظر جامعتین ، حمایت از آقای ولایتی نیست، هر چند اعضایی از جامعه مدرسین نظرشان این بوده است، و چه بسا بر انتخاب خود حجت شرعی دارند و پاسخگوی آن در قیامت هستند.

به گزارش خبرنگار تبیین، آیت الله فیاضی در جمع تعدادی از اساتید ، دانش پژوهان و کارمندان موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) اساس کار انقلاب و امام راحل (ره) را توکل بر خدا دانست و اظهار داشت: یاری خدا در صورتی شامل حالمان می شود که حدود خدا را حفظ کرده و بر اساس وظیفه حرف بزنیم نه بر اساس حب و بغض.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: اولویت اول دشمن، این است که افراد در انتخابات شرکت نکنند، که قطعا خوابی بیش نیست و با عنایت خداوند متعال تعبیر نمی شود.

عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه کسی که در انتخابات شرکت نمی کند، در واقع به دامان آمریکا و اسرائیل پناه برده است، اظهار داشت: از طرف دیگر باید فرد اصلح را انتخاب کرد، انسان یا باید خودش با نامزد معاشرت داشته باشد و به اصلح بودن او پی ببرد و یا به اشخاصی رجوع کند که به  ایمان و بصیرت آنها اعتماد دارد.

وی با اشاره به اینکه اساس تشیع ولایت فقیه است و قانون اساسی نیز بر اساس قرآن و شرع نوشته شده است و اصل حاکم بر آن نیز ولایت فقیه است، اظهار داشت: اگر کسی بگوید قانون اساسی ما، منشور سازمان ملل است، به تشیع اعتقادی ندارد و  بوی ارتداد از این سخن به مشام می رسد.

آیت الله فیاضی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم اظهار داشت: امام معصوم(ع) نیز مانند پیامبر(ص) حریص بر هدایت مومنین است و دوستدار آنهاست، لذا هرگز چنین نیست که در زمان غیبت خود، به فکر رهبری مردم نباشد.

وی ادامه داد: بسیاری از کسانی که امروز اعلام می کنند ولایت فقیه را قبول دارند، دروغ می گویند، اگر به ولایت فقیه اعتقاد داشتند، زمانی که عده ای برای برندازی نظام به خیابان ها ریخته بودند، سکوت نمی کرده و با سکوت خود آنها را یاری نمی کردند.

این استاد برجسته فلسفه اظهار داشت: اگر جرم آقای هاشمی ، قابل اغماض بود، یقینا شورای نگهبان او را رد نمی کرد و این اشکال بر همه کسانی که به آقای هاشمی مربوط هستند، وارد است. فکر آقای روحانی همان فکر آقای هاشمی است.

وی با تأکید بر انتخاب اصلح  اظهار داشت: باید به کسی رأی بدهیم که فردای قیامت اگر سئوال کردند، چرا به فلانی رأی دادی ، بتوانیم جواب دهیم. چرا که قرار است کسی بر این کشور مسئول شود که بودجه، روابط بین الملل و بسیاری از امور را در دست می گیرد.

وی با اشاره به لزوم عزت در سیاست خارجی اظهار داشت: وقتی نماینده پیامبر اکرم(ص) نامه ایشان را به خسرو پرویز داد، بدون توجه به زرق و برق و پادشاه بودن خسرو پرویز، همراه با نوعی غرور نامه پیامبر(ص) را به دست خسرو پرویز داد. این سیاست خارجی باعث شد که خسرو پرویز نامه را پاره کند. باید از آقای ولایتی پرسید آیا این رفتار و سیاست خارجی اشتباه بود، چون موجب پاره شدن نامه پیامبر(ص) شد؟  اگر رفتار نماینده پیامبر(ص) بد بود، حضرت رسول(ص) باید بعد از برگشت آن نماینده، از او انتقاد کنند، در حالیکه پیامبر (ص) از نماینده انتقاد نکرده بلکه فرمودند خدا شکم خسروپرویز را پاره کند، همانگونه که نامه مرا پاره کرد.

آیت الله فیاضی با اشاره به اینکه سیاست ما در مقابل کفر سیاست عزت است، اظهار داشت: اگر ما خاتمی را قبول نداریم، به خاطر عدم عزت در سیاست خارجی است، مثلا وقتی او به فرانسه می رود، رئیس جمهوری فرانسه، آن بالا می ایستد تا خاتمی پیش او برود و اینگونه او را تحقیر می کند.

وی با اشاره به اینکه غربی ها قابل اعتماد نیستند، اظهار داشت:حتی غربی ها اگر قولی هم بدهند به گفته قرآن، بدان عمل نمی کنند، لذا به جای اعتماد بر غربی ها، باید بر خدا توکل کرد که اگر چنین شد، آمریکائی ها ماه ها برای سقوط انقلابی که امام(ره) به پیروزی رسانده، نقشه می کشند،اما در هنگام اجرای نقشه خود و در حالیکه امام(ره) در حال استراحت است، خداوند با وزش بادی در صحرای طبس همه نقشه های آنها را نقش برآب می کند.

عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ادامه داد: ما باید باور کنیم که قدرت هواپیمای مافوق صوت و بمب افکن های آنچنانی در مقابل خدا هیچ است. مهم این است که بندگی را فراموش نکنیم و اگر می ترسیم از عمل خود بترسیم، نه آمریکا.

وی در ادامه در خصوص شیطنت برخی سایت ها اظهار داشت: نظر جامعتین ، حمایت از آقای ولایتی نیست، هر چند اعضایی از جامعه مدرسین نظرشان این بوده است، و چه بسا بر انتخاب خود حجت شرعی دارند و پاسخگوی آن در قیامت هستند.

وی با اشاره به اینکه جلیلی را اصلح می داند، اظهار داشت: آیت الله مصباح بیش از 40 سال است که آقای حدادعادل را می شناسد و ایشان را دوست دارد، اما در عین حال آقای جلیلی را اصلح می داند ، در حالیکه سابقه آشنایی ایشان با جلیلی بسیار کمتر از آشنایی ایشان با حدادعادل است، لذا وقتی علامه مصباح، که بارها مقام معظم رهبری بر بصیرت ایشان تأکید کرده اند، ایشان را اصلح می دانند، حجت تمام است.

آیت الله فیاضی با اشاره به دیدارش با آقای جلیلی اظهار داشت: زمانی آیت الله خزعلی فرمودند، تجربه 40 ساله بنده این است که اگرکاری را برای خدا شروع کردید، هر آنچه کار بزرگ باشد، به نتیجه خواهد رسید و هرگاه خودمان مصلحت سنجی کردیم، ضربه ای به ما وارد شد و من مانند این جمله را از آقای جلیلی شنیدم که آن را تجربه کرده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه احکام نورانی اسلام باید اصل قرار بگیرد، اظهار داشت: احکام مجمع تشخیص  بر اساس مصلحت است، لذا باید موقت باشد و رهبری هم این نکته را تأکید کردند. چرا که احکام مصلحتی در واقع برای رفع اضطرار هستند که باید به اضطرار اکتفا کرد، اما احکام مجمع تشخیص به صورت دائمی تصویب می شود و این شبیه فقه ابوحنیفه است که مصلحت را مانند قرآن و عقل و سنت به عنوان یک منبع می داند.

وی با اشاره به اینکه نزدیک ترین تفکر به تفکر رهبری را آیت الله مصباح دارند، اظهار داشت: وقتی ایشان به صراحت در این انتخابات ورود کرده و از افراد اسم می برند، وظیفه من و شما نیز مشخص است و باید اعلام کنیم و تمام تلاش خود را برای معرفی اصلح به افراد به کار گیریم.

آیت الله فیاضی در پایان اظهار داشت: آقای جلیلی هزینه تبلیغاتی را که خیلی ها دارند، ندارد، لذا هرکس می تواند در این مسیر کمکی انجام دهد، برنامه های قربانی و کمک به فقراء نیز بسیار تإثیرگذار است که امید است با شرکت در این امر شاهد تأثیرات آن باشیم.




نوشته شده در تاریخ شنبه 92 خرداد 18 توسط یک طلبه | نظر
کنایه جلیلی به جریان انحرافی در مناظره چه بود؟

سعید جلیلی که از بدو حضور خود در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، شور و حال کم نظیری میان توده های انقلابی مردم بوجود آورده است، این روزها بیش از همیشه مورد تخریب اصحاب قدرت و ثروت است.

به گزارش رجانیوز، در همین راستا بسیاری از چهره های سیاسی و رسانه هایی که هیچ منطق قابل توجهی برای نقد دکتر جلیلی ندارند، با حمله به وی و اشاعه دروغ های مکرر، مدعی شده اند جلیلی گزینه جریان انحرافی! در انتخابات پیش روست.

اگرچه در رابطه با این ادعای سخیف سیاسی هیچ سند و دلیل قانع کننده ای وجود ندارد و بالعکس حمایت های گسترده بسیاری از چهره های شناخته شده مخالف جریان انحرافی از جلیلی،‌ در نقض این ادعا کفایت می کند (علامه مصباح یزدی؛ حجه الاسلام میرباقری، حجه الاسلام پناهیان، دکتر لنکرانی، دکتر میرکاظمی و ...) اما مواضع آشکار سعید جلیلی در رد این ادعای تکراری و ناجوانمردانه بیش از همه آشکار کننده حقیقت است.

در همین رابطه تاکنون فارغ از مواضع مکرر دکتر جلیلی که هر گونه انتساب خود به حلقه خاص در دولت را رد کرده، مواضع منصفانه و اخلاق مدارانه جلیلی نسبت به دولت فعلی آموزنده است.

دکتر جلیلی طی روزهای گذشته همیشه سعی کرده تا عملی کردن مشی رهبر انقلاب در این باره، نه به سیاه نمایی مطلق دولت بپردازد و نه توجیه کننده اشتباهات آشکار دولت باشد بلکه نقطه قوت دولت فعلی را نیز همواره دورانی توصیف کرده که بیشترین قرابت با گفتمان انقلاب و اصولگرایی در آن دیده شده است.

وی در همین باره در قسمتی از سخنانش در مناظره آخر تلوزیونی درباره اظهارات عارف درباره وضع موجود کشور اشاره کرد و گفت:‌

به گونه‌ای صحبت می‌کنید که انگار وضع موجود بسیار بد است نه اینگونه نیست پیشرفت‌های بسیار خوبی در این دوران داشته‌ایم، حتما شما ایرادتان به نقایص است و همه به پیشرفت‌های خوب کشور اعتراف می‌کنند، اتفاقا این نقایص از هنگامی صورت گرفت که از مبانی اصولگرایی زاویه گرفته شد و با همان متوقف شد. 




نوشته شده در تاریخ شنبه 92 خرداد 18 توسط یک طلبه | نظر
اجماع گسترده بزرگان علم، فرهنگ، اقتصاد و مدیریت در حمایت از دکتر سعید جلیلی + اسامی

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، یکی از ظرفیت های ویژه دکتر سعید جلیلی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری برخورداری از حمایت گسترده علما، نخبگان و اساتید حوزه های مختلف فرهنگ، اقتصاد و سیاست از کاندیدای جبهه گفتمان انقلاب اسلامی می باشد.
حال با توجه به موضع گیری بزرگان علم، فرهنگ، اقتصاد و مدیریت در روزهای گذشته در حمایت از پرچمدار گفتمان انقلاب اسلامی لیست اسامی آنان در ادامه می آید:

1- آیت الله علم الهدی(عضو مجلس خبرگان رهبری)
2- آیت الله رجبی(عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم)
3– آیت الله موسوی جزایری(عضو مجلس خبرگان رهبری)
4- آیت الله مصباح یزدی(رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) - عضو مجلس خبرگان رهبری)
5 –آیت الله کعبی(عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم )
6- آیت الله زابلی
7- آیت الله خزعلی(عضو مجلس خبرگان رهبری)
8- آیت الله فیاضی(عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم) 
9- حجت الاسلام و المسلمین میرباقری(رئیس دفتر فرهنگستان علوم اسلامی قم) 
10- حجت الاسلام و المسلمین حاجتی(مدیر حوزه علمیه خوزستان)
11- استاد اصغر طاهرزاده(استاد حوزه و دانشگاه)
12-حجت الاسلام مجتبی مصباح یزدی(عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره))
13- دکتر محمد سلیمانی(وزیر سابق وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات)
14-حجت الاسلام و المسلمین نبویان(استاد حوزه و دانشگاه)
15- پرفسور مسعود درخشان(استاد دانشگاه امام صادق(ع) در رشته اقتصاد)
16- دکتر پرویز داوودی(معاون اول دولت نهم و استاد دانشگاه در رشته اقتصاد)
17- حجت الاسلام والمسلمین پناهیان(استاد خوزه و دانشگاه)
18- حجت الاسلام دکتر خسروپناه (رئیس موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه)
19- حجت الاسلام والمسلمین مومنی(خطیب توانمند و استاد حوزه های علیمه)
20- حجت الاسلام و المسلمین آقا تهرانی(استاد حوزه و دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی)
21- دکتر باقری لنکرانی(وزیر سابق بهداشت و عضو ارشد جبهه پایداری)
22- حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی(عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم)
23- حجت الاسلام و المسلمین حسینیان(رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی)
24-دکتر محمد هادی همایونی(استاد دانشگاه و دکترای ارتباطات )
25- دکتر سعید زیباکلام(عضو هیأت علمی گروه فلسفه? دانشگاه تهران)
26- دکتر رضا روستا آزاد(رئیس دانشگاه صنعتی شریف)
27- دکتر محمد هادی زاهدی وفا
28- دکتر رضائیان(پدر علم مدیریت در ایران)
29- حجت الاسلام و المسلمین عالی(خطیب توانمند و استاد حوزه علمیه)
30- حجت الاسلام و المسلمین سقای بی ریا (معاونت پژوهشی موسسه امام خمینی(ره)
31- دکتر جواد کریمی قدوسی(عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی)
32- رحیم احمدی روشن (پدر شهید مصطفی احمدی روشن)
33- دکتر علی اصغر زارعی( نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی)
34- یوسفعلی میرشکاک(نویسنده و شاعر انقلاب)
35- مهندس پرویز فتاح(وزیر سابق نیرو)
36- دکتر مسعود میرکاظمی(استاد دانشگاه و وزیر سابق نفت)
37- حجت الاسلام دکتر بهداروند(نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس)
38-علیرضا قزوه(شاعر انقلاب)
39-نادر طالب زاده(نویسنده و کارگردان)
40- فرج الله سلحشور(نویسنده و کارگردان)
41- مهندس سعید قاسمی(فعال فرهنگی و استاد دانشگاه)
42- گل علی بابایی(نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس)
43- حجت الاسلام سید مرتضی حسینی(نمایند مجلس)
44- دکتر مهدی کوچک زاده (استاد دانشگاه و نماینده مجلس)
45- دکتر ابراهیم رزاقی(استاد دانشگاه در رشته اقتصاد)
46- دکتر زهره طبیب زاده(نماینده مجلس)
47- دکتر فروغ نیلچی زاده(مدرس حوزه و دانشگاه و پژوهشگر خانواده)
48- دکتر فاطمه آلیا (نماینده مجلس)
49- مهندس حسن حمیدزاده(مدرس دانشگاه)
50- حمید داوود آبادی(نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس)
51- حجت الاسلام پژمان فر(رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی)
52- شهریار زرشناس(پژوهشگر واستاد غرب شناسی)
53- دکتر ابراهیم فیاض
54- دکتر علی باقری(دکتری اقتصاد از دانشگاه امام صادق(ع) و معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی)
55- حاج مهدی سلحشور(مسئول کارگروه هیات مذهبی کشور)
56- دکتر حسن دانایی فرد(عضو شورای پژوهشی مرکز مطالعات مدیریت)
57-  دکتر سید قاسم الهاشمی(عضو برجسته جمعیت الوفاق بحرین)
58- بیژن نوباوه وطن(نماینده مجلس)
59- دکتر حسینعلی شهریاری(رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس)
60- دکتر فؤاد ایزدی(عضو هیئت علمی دانشکده مطالعات جهان)
61- دکتر محمد علی رامین
62- دکتر امیر حسین قاضی زاده(نماینده مجلس)
63- دکتر حسین کچوئیان(عضو هیئت علمی دانشگاه تهران)
64- مهندس عباس سلیمی نمین(مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران)
65- حجت الاسلام و المسلمین رهدار(استاد حوزه و دانشگاه)
66- مهندس سید مهدی هاشمی(نماینده مجلس)
67- سید ناصر حسینی(نویسنده دفاع مقدس)
68- مهندس محمد رضا اسکندری(وزیر سابق جهاد کشاورزی)
69- ابولقاسم جراره (نماینده مجلس)
70- مهدی محمدی(کارشناس مسائل بین الملل)
71- دکتر وحید یامین پور(استاد دانشگاه و کارشناس رسانه)
72- علی محمد مودب(شاعر انقلاب)
73- وجید جلیلی(فعال فرهنگی و کارشناس رسانه)
74- ابولقاسم طالبی(کارگردان سینما و تلویزیون)
75- حجت الاسلام حمید رسایی(نماینده مجلس) و ...

لازم به ذکر است که حمایت نخبگان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی از دکتر سعید جلیلی همچنان ادامه دارد و شخصیت های مختلف علمی، مذهبی و فرهنگی در حال اضافه شدن به این لیست می باشند.



نوشته شده در تاریخ جمعه 92 خرداد 17 توسط یک طلبه | نظر

 

ما باید در خدمت انقلاب باشیم 

نه انقلاب در خدمت ما




نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92 خرداد 16 توسط یک طلبه | نظر

به نقل از سایت حماسه 92 سعید جلیلی با حضور در روستای احمدآباد منطقه درچه اصفهان گفت: حرف من همان است که روی سنگ مزار شهید براتی است . وی بخشی از وصیت نامه شهید براتی از شهیدان این روستا را که به روی سنگ قبر آن شهید نوشته شده بود خواند و گفت: آن شهید نوشته است از راه ولی فقیه که راه اسلام است جدا نشوید زیرا این پشتوانه حکومت ماست.

جلیلی گفت:  اگر شهدا همه ظرفیت خود را در راه اسلام که همان راه ولایت فقیه است گذاشتند و به پیروزی رسیدند امروز نیز جوانان و میراث داران شهدا با قراردادن ظرفیت های خود در کنار ولی فقیه پیشرفت های بزرگترین نصیب کشور می کنند.
اهالی روستای احمد آباد درچه اصفهان در تأیید این سخنان شعار  قوت قلب رهبری جلیلی جلیلی سر دادند

نامزد انتخابات رریاست جمهوری افزود اینکه بیش از شصت نفر از این روستا در دوران دفاع مقدس به درجه شهادت رسیده اند الگویی برای مقاومت است.وی افزود: ایستادگی ما در برابر قدرت های جهانی با اتکا به قدرت نظامی نیست زیرا آنان سلاح های پیشرفته تری از ما دارند؛ پشتوانه این ایستادگی روستای احمد آباد و ظرفیتی است که اهالی آن دارند.وی گفت: باید بدانیم اگر وظیفه دفاع از حقوق ملت را داریم به پشتوانه این قدرت شکست ناپذیر محقق می شود.وی مقاومت را رمز پیروزی دانست و گفت: اگر امروز در مذاکرات 5+1 موفقیتی رخ می دهد به خاطر گفتمان انقلاب و محور بودن شهدا و آرمان های آنان است.




طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.