سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کبوتر نامه بر
نوشته شده در تاریخ جمعه 92 خرداد 10 توسط یک طلبه | نظر بدهید

 امروز در آستانه انتخاباتی هستیم با اهمیت ویژه. انتخابی که تنها مشارکت در آن حماسه سیاسی را رقم نمی زند. بلکه حماسه آن زمانی محقق می‌شود که انتخابی صورت گیرد مطابق با آرمان‌های انقلاب و مطابق با نیاز زمان.

متحان امروز ما در حوزه بین المللی انتخاب بین سازش و مقاومت و در حوزه داخلی انتخاب بین پیشرفت بر مبنای ارزش های اسلامی و توسعه بر مبنای الگوهای غربی است.

ما در دورانی سرنوشت ساز قرار داریم. امروز روزی است که تصمیم ما می تواند آینده ی بشریت را دگرگون کند. کاری که امام کرد. کاری که رهبرمان هم با استحکام در همان راه قدم بر می دارد. و این همه با همراهی ملت رقم می خورد. تحقق وعده های الهی مشروط به حضور ما در میدان است.

 وقت آن است که به میدان آییم. خداوند با کسی خویشاوندی ندارد. ما نیز اگر سستی کنیم، این حرکتِ وعده داده شده، کند می شود و می ماند تا شایستگانی دیگر توفیق بلند کردن بارش را کسب کنند. که خداوند از این شایستگان در چنته ی خویش زیاد دارد.

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا مَنْ یَرْتَدَّ مِنْکُمْ عَنْ دینِهِ فَسَوْفَ‏ یَأْتِی‏ اللَّهُ بِقَوْمٍ یُحِبُّهُمْ وَ یُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَى الْمُؤْمِنینَ أَعِزَّةٍ عَلَى الْکافِرینَ یُجاهِدُونَ فی‏ سَبیلِ اللَّهِ وَ لا یَخافُونَ لَوْمَةَ لائِمٍ ذلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتیهِ مَنْ یَشاءُ وَ اللَّهُ واسِعٌ عَلیمٌ (54/مائده)

اى کسانى که ایمان آورده‏ اید، هر کس از شما از دین خود برگردد، به زودى خدا گروهى [دیگر] را مى ‏آورد که دوستشان مى ‏دارد و آنان [نیز] او را دوست دارند، با مؤمنان، فروتن، [و] بر کافران سرفرازند، در راه خدا جهاد مى ‏کنند و از سرزنش هیچ ملامتگرى نمى‏ ترسند. این فضل خداست. آن را به هر که بخواهد مى ‏دهد، و خدا گشایشگر داناست.

این بار دیگر از چند قدمی «خیمه»، بازگشتی درکار نیست!

و در آخر عرضم را با کلامی از بیانات مقام معظم رهبری در تازه ترین بیانات ایشان به پایان می رسانم:

من ان‌شاءاللّه در آینده مطالبى عرض خواهم کرد؛ اما اجمالاً معیار اصلى این است که کسانى سر کار بیایند که همتشان بر حفظ عزت و حرکت کشور در جهت هدفهاى انقلاب باشد. آنچه ما در این سالهاى طولانى از خیرات و برکات به دست آورده‌ایم، به برکت هدفهاى انقلاب بوده است؛ هر جائى که ما کم آوردیم، عقب ماندیم، شکست خوردیم، به خاطر غفلت از هدفهاى انقلاب اسلامى و هدفهاى اسلامى بوده است. کسانى سر کار بیایند که مصداق: «انّ الّذین قالوا ربّنا اللّه ثمّ استقاموا» باشند؛ اهل استقامت، اهل ایستادگى باشند؛ زرهى پولادین از یاد خدا و از توکل به خدا بر تن خودشان بپوشند و وارد میدان شوند. (بیانات در دیدار اقشار مختلف مردم‌   25 اردیبهشت)




نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92 خرداد 9 توسط یک طلبه | نظر بدهید

 


برای مشاهده تصویر در اندازه بزرگتر روی آن کلیک کنید

هرکدام یک ملت بودند برای خودشان.برگی زرین از دفتر این سرزمین ، برگی سبز از درخت انقلاب این سرزمین ، برگی برنده برای مردمان این سرزمین...

آنقدری بزرگ بودند که کوچک های بزرگ نمای دنیا طاقت تحمل بزرگی شان را نداشتند و ...

هر کدام یک ملت بودند برای خودشان...پرکشیدنشان سخت گذشت بر این سرزمین و جای خالی شان...

اما از آنجایی که «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» (از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند ، بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود دگرگون نکرده ‏اند. ) هستند کسانی که علمداری کنند برایشان ، هستند برگ هایی دیگر از شجره ی طیبه ی انقلاب ، رویش هایی سبز از این درخت ، برگ هایی سبز ، برگ های برنده...

شهدا ، برگ برنده ی این ملت اند در برابر همان هایی که تاب تحمل ندارند ، تحمل بزرگی این ملت را...

امروز شهدای ما برگ برنده ی ما هستند ، چه آنهایی که "فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ" و چه آنهایی که "وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ" ...

امروز ؛ «برگ برنده ی ما ، شهید زنده ما

hezr85.blog.ir



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92 خرداد 9 توسط یک طلبه | نظر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز چهارشنبه در دیدار رئیس، هیأت رئیسه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفتند: همه باید تلاش کنند تا انتخابات پرشور و با حضور عمومی مردم برگزار شود زیرا اقتدار و استحکام نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بر مبنای حضور و پشتیبانی مردمی بوده است.

حضرت آیت الله خامنه ای توصیه ای به داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری داشتند و گفتند: آقایان داوطلبی که در صدا و سیما برنامه دارند، وظایف سنگینی بر عهده دارند و باید مراقب باشند که خدایی نکرده برای جلب توجه مردم، هر حرف خلاف واقعی را بر دهان نیاورند.

ایشان تأکید کردند: سخنان کاندیداها باید واقعی، صمیمی، متکی بر اطلاعات درست و صادقانه باشد.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید فقط واقعیت را به مردم بگویند، هم واقعیت اوضاع کشور و هم واقعیت در مورد خودشان.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: اگر صادقانه عمل شود قطعاً خداوند کمک خواهد کرد و این کمک الهی نیز گاهی با دست یافتن به توفیق خدمت و مسئولیت است و گاهی هم با توفیق نیافتن برای خدمت در این مسئولیت است.

ایشان تأکید کردند: کاندیداها نباید برای جلب رأی مردم، به تخریب نامزدهای دیگر و همچنین تخریب واقعیات جامعه، اقدام کنند.

رهبر انقلاب اسلامی بار دیگر به موضوع انتساب نظر رهبری در انتخابات به برخی افراد اشاره کردند و گفتند: این حرفها همیشه بوده و واقعیت هم ندارد زیرا کسی نمی داند که رهبری به چه فردی رأی خواهد داد.

حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: رهبری نیز همانند بقیه مردم یک رأی بیشتر ندارد.




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 92 خرداد 8 توسط یک طلبه | نظر بدهید
پوستر/ با یک پا هم میتوان رفت...



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 92 خرداد 8 توسط یک طلبه | نظر




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 92 خرداد 8 توسط یک طلبه | نظر بدهید




نوشته شده در تاریخ سه شنبه 92 خرداد 7 توسط یک طلبه | نظر
رونمایی از جلیلی تلویزیونی؛ ابعاد رسانه‌ای یک چهره ضد رسانه

وحید یامین پور

لذتی که در سکوت هست در پروپاگاندا نیست! جلیلی ضد تبلیغ است، کم حرف است، اگر کلمه های «تهدید»، «فرصت» و «سازوکار» را ازش بگیری، نمی تواند جمله اش را تمام کند. کم ارتباط است و سرد، حتی وقتی می خندد هم یخ می کنی. کلاً جلیلی ضد رسانه است. آنها که میخواهند تبیلغش کنند، سردرد میگیرند. احتمالا هیچکس نمی تواند یک جمله ی هیجان انگیز از او بشنود یا اورا وادار کند رفتاری نمایشی انجام دهد.

چند شب پیش وقتی تلویزیون از او رونمایی کرد مردم با یک بچه مثبت سربه زیر ولی محکم و قاطع آشنا شدند. احتمالا خیلی ها تلاش کردند بفهمند او چه می گوید، ولی نفهمیدند. اما این همه ماجرا نیست.
 
مخاطبان رسانه خودشان پیام رسانه ای را رمزگشایی میکنند. خیلی اوقات آنها به حرفها گوش نمی دهند بلکه به ترکیبی از حرکات، نشانه ها و واکنشها توجه می کنند. هر کاندیدایی هاله ای رسانه ای دارد - البته نه هاله نور - که ادبیات و سخنان فقط بخشی کوچک از این هاله را تشکیل می دهد.
 
هیچکس نمی تواند انکار کند در رمز گشایی مخاطبان تلویزیونی، نشانگان جلیلی هم نشینی و همسایگی بسیاری با احمدی نژاد دارد. اما هرچه بیشتر میگذرد مردم با یک ورژن متفاوت از یک احمدی نژاد نجیب، کم حاشیه، سرد، قاطع و «دشوار یاب» آشنا می شوند. این یک واقعیت است که جوّ را همین هاله های متفاوت و «دشوار یاب» می سازد. آدمی که نتوان پیش بینی اش کرد و در عین حال در چشمهایش بتوان برق زیرکی و قاطعیت را خواند.
 
اینها را گفتم که دائم از اینکه کاندیدای مورد علاقه تان آنچنان که توقع دارید حرف نمی زند، نگران نباشید.
 
پ ن: راستش را بخواهید من فقط در چشم های دو نفر برق رقابت و جدیت در فتح انتخابات را می بینم: جلیلی  و قالیباف؛ بقیه خودشان هم باور ندارند که برای چه چیزی رقابت می کنند.



طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.