سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کبوتر نامه بر
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 92 اردیبهشت 25 توسط یک طلبه | نظر بدهید

حجت الاسلام جلالی: ورود هاشمی فتنه را کلید زد/ همچنان از آقای لنکرانی حمایت خواهیم کرد

حجت الاسلام جلالی به این شبهه که چرا جبهه پایداری با وجود اینکه آقای جلیلی را اصلح می داند، از آقای لنکرانی حمایت می کند، پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه تبیین ، حجت الاسلام جلالی در جمع تعدادی از اساتید، دانش پژوهان و کارکنان این موسسه، اظهار داشت: برخی شبهه می کنند که  جناب آقای جلیلی از اول کاندیدای مورد نظر جبهه پایداری بوده است و اعضای جبهه پایداری او را اصلح تشخیص دادند و تلاش کردند که ایشان کاندید بشود وچون ایشان قبول نکرد، به سراغ اقای لنکرانی رفتند، لذا حالا که آقای جلیلی به میدان آمده و اتفاقا به نظر آنها اصلح هم بوده است، چرا هنوز از آقای لنکرانی حمایت می کنند.

وی ادامه داد: خیلی از کسانی که نسبت به آقای لنکرانی مردد شده اند ، بخاطر این شایعه بوده است و می گویند حالا که آقای جلیلی کاندیدا شده و از اول هم مورد نظر جبهه پایداری بوده است، پس ما باید از جلیلی حمایت کنیم.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در پاسخ به این شبهه با اشاره به تلاش های اعضای جبهه پایداری برای شناخت اصلح اظهار داشت: ما در جبهه پایداری در بررسی اولیه 70 نفر را به عنوان صالح مورد نظر قرار دادیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که آقای لنکرانی اصلح است، اما ایشان از باب تواضع نپذیرفته و گفتند که به سراغ شخص دیگری بروید.

وی ادامه داد: لذا جبهه پایداری سراغ آقای فتاح رفت، اما ایشان اظهار داشتند که آقای لنکرانی را اصلح می دانند و از ایشان حمایت خواهند کرد و لذا کاندیداتوری را نپذیرفتند. بعد از آن  به سراغ آقای جلیلی رفتیم که ایشان نیز گفتند که هنوز به جمع بندی برای شرکت در انتخابات نرسیده اند ، در عین حالی که عنوان کردند ، آقایان میرکاظمی و لنکرانی افرادی شایسته تر هستند.

عضو جبهه پایداری تصریح کرد: پس از آن جبهه پایداری، سراغ آقای میرکاظمی رفته  و از ایشان برای کاندیداتوری دعوت کردند و ایشان نیز مدیریت آقای لنکرانی را از خود قوی تر دانستند و اظهار داشتند که در صورت معرفی لنکرانی، از وی حمایت خواهند کرد و بعد از این مراحل چهارگانه دوباره سراغ آقای لنکرانی رفتیم.

حجت الاسلام جلالی با بیان اینکه  هنوز آقای لنکرانی قبول نمی کردند که نامزد ریاست جمهوری شوند، اظهار داشت: درجلسه ای که آقای لنکرانی با علامه مصباح داشتند، آیت الله مصباح به ایشان فرمودند اگر شخصی اصلح باشد، ولی مسئولیت را قبول نکند ، خیانت کرده است که در این لحظه آقای لنکرانی گفتند چون شما به عنوان فقیه جامع الشرائط حکم می کنید قبول می کنم.

عضو جبهه پایداری با اشاره به اینکه بعد از معرفی آقای لنکرانی بعضی ها از نفوذ گفتمان پایداری ناراحت بودند و تمام تلاششان این بود که برای گفتمان علامه مصباح ، مانع ایجاد کنند ابراز داشت: چه کسی بود که تمام خیانت اصلاحات را افشاء کرد؟ چه کسی بود که در فتنه 88 بیش از همه روشنگری نمود؟ و چه کسی بود که در برابر انحراف ایستاد؟ و الان هم اگر فتنه ای بخواهد صورت بگیرد ایشان است که جلوی آن خواهد ایستاد.

ایشان ادامه دادند: متاسفانه الان بعضی از آقایان فتنه و انحراف را رها کرده، و مشکل اصلی آنها ، گفتمان علامه مصباح شده است و فقط میخواهند وحدت و گفتمان پایداری را بشکنند، ولی ما در هر صورت به تکلیف شرعی خود عمل کرده و تابع قانون بوده و هیچ اعتراضی در برابر آن نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه افراد، روش های متعددی را برای شکستن وحدت پایداری استفاده کرده اند گفت: اخیرا عنوان کرده اند که مقام معظم رهبری به آیت الله استادی پیام داده اند که به آیت الله مصباح بگویند، در سیاست دخالت نکند، که آیت الله استادی تمام این شایعات را ضمن نامه ای به آیت الله رجبی تکذیب کردند، اما باز از شایعه و دروغ پراکنی علیه جبهه پایداری دست بر نداشتند و گفتند آن واسطه آقای کعبی بوده است و نه آقای استادی که آقای کعبی هم تکذیب کردند.

حجت الاسلام جلالی در جواب کسانیکه به نامزد جبهه پایداری ایراد گرفته اند گفت: اگر مشکل شما با آقای لنکرانی بحث خانواده ایشان می باشد، که آقای هاشمی هم مشکل خانوادگی دارد و فرزند بعضی از کاندیداها چندین سال در آمریکا بودند واطلاعات کشور را به بیگانگان انتقال می دادند،و اگر میگوئید که آقای لنکرانی رجل سیاسی مذهبی نیست ، پس چه کسی رجل سیاسی مذهبی می باشد؟ ضمن اینکه تشخیص این مطلب به عهده شورای نگهبان است.

عضو جبهه پایداری با بیان اینکه پیام داده اند که ما نخواهیم گذاشت کاندیدای مورد حمایت علامه مصباح بیاید گفت: این شائبه وجود دارد که آقای جلیلی را در دقیقه 90 آورده باشند تا با این کار بتوانند القاء کنند که گفتمان پایداری مقبولیت ندارد و افراد حزب اللهی را به سمت جلیلی بکشانند و در آخر جناب آقای سعید جلیلی را نیز یک جوری دور بزنند و یک نفر دیگری را بیاورند.

وی با بیان اینکه با ورود هاشمی، فتنه کلید خورد، اظهار داشت: وقتی که آقای هاشمی در ساعت پایانی روز آخر می رفت ثبت نام کند ، دو هزار نفر جلوی وزارت کشورجمع شده بودند که اکثر آنها با نقاب چهره های خود را پوشانده بوده و به  به فتنه گری و اهانت و فحش به دیگران می پرداختند.

حجت الاسلام جلالی در پایان با اشاره به فرمایشات علامه مصباح که  فرمودند هیچ حوادثی بر روی نظر من تاثیری نخواهد گذاشت گفت: با همه این اتفاقاتی که پیش آمده است، کاندید اصلح مورد تایید جبهه پایداری تغییری نکرده و ما همچنان از آقای لنکرانی حمایت خواهیم کرد.

به نقل از سایت تبیین (انجمن فارغ التحصیلان مؤسسه امام خمینی ره)

 




مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.