سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کبوتر نامه بر
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 92 اردیبهشت 25 توسط یک طلبه | نظر بدهید

حضرت علامه مصباح یزدی برای اولین بار در طول عمرشان درباره یکی از کاندیدای ریاست جمهوری تعابیری به کار بردند که برای بسیاری از مردم و نیروهای ارزشی بسیار رهگشا می باشد و بی باک بنابر اهمیت این موضوع فیلم این دیدار را برای نخستین بار منتشر می کند.
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، علامه مصباح یزدی را همه به علم، صفا و بصیرتش می شناسند کما اینکه مقام معظم رهبری سه سال پیش با حضور در منزل علامه و دیدار با وی در وصفش  اظهار داشتند: بنده هم به سهم خودم قدر آقای مصباح را می دانم. واقعا می دانم که ایشان در کشور و برای اسلام چه وزنه ای هستند و حقا و انصافا ما امروز نظیر ایشان را – حالا به این تعبیر بگوییم – خیلی نادر نظیر آقای مصباح ممکن است وجود داشته باشد با این وزانت علمی و عمق علمی و احاطه و وسعت و با این آگاهی و بینش و صفا.
حضرت امام خامنه ای تصریح کردند: این سه جهت در ایشان جمع است هم علم هم بصیرت به معنای حقیقی کلمه و هم صفا. این سه تا با هم در وجود ایشان خیلی ارزشمند است خداوند متعال انشاء الله وجود ایشان را برای ما و انقلاب محفوظ بدارد و وجود ایشان را سالم بدارد تا همه بتوانند از برکات ایشان استفاده نمایند. خداوند کسان ایشان را، آقازاده های ایشان، همسر محترم، عروس ها و دامادها همه را مشمول لطف و هدایت خودش قرار دهد.
حال عمار بصیر ولایت برای اولین بار در طول عمر هشتاد ساله اش دیروز تعابیری را در وصف دکتر لنکرانی به کار برد که برای کسانی که در پیروی از ولایت، حضرت علامه مصباح یزدی را بصیر به معنای حقیقی کلمه می دانند، قابل توجه می باشد.
 علامه مصباح در این دیدار اظهار داشتند : من در پیشگاه الهی شهادت می دهم در بین کسانی که در یازدهمین دوره ریاست جمهوری کاندیدا شده اند جناب آقای دکتر لنکرانی ‏اصلح هستند و امیدوارم که این شهادت برگ زرینی درنامه 80 ساله من باشد.
ایشان در بخشی دیگر از سخنان فرمودند : برخی از افرادی که کاندیدا شدند من به آنها ارادت دارم و آنها نور چشم من محسوب می شوند اما برای این کار مناسب نیستند ولی ‏بینی وبین الله شهادت می دهم که روی زمین و زیر این آسمان کسی اصلح از آقای لنکرانی نمی شناسم.
 
 
 برای دانلود این کلیپ اینجا کلیک کنید




مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.