سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کبوتر نامه بر
نوشته شده در تاریخ جمعه 92 خرداد 10 توسط یک طلبه | نظر بدهید

 امروز در آستانه انتخاباتی هستیم با اهمیت ویژه. انتخابی که تنها مشارکت در آن حماسه سیاسی را رقم نمی زند. بلکه حماسه آن زمانی محقق می‌شود که انتخابی صورت گیرد مطابق با آرمان‌های انقلاب و مطابق با نیاز زمان.

متحان امروز ما در حوزه بین المللی انتخاب بین سازش و مقاومت و در حوزه داخلی انتخاب بین پیشرفت بر مبنای ارزش های اسلامی و توسعه بر مبنای الگوهای غربی است.

ما در دورانی سرنوشت ساز قرار داریم. امروز روزی است که تصمیم ما می تواند آینده ی بشریت را دگرگون کند. کاری که امام کرد. کاری که رهبرمان هم با استحکام در همان راه قدم بر می دارد. و این همه با همراهی ملت رقم می خورد. تحقق وعده های الهی مشروط به حضور ما در میدان است.

 وقت آن است که به میدان آییم. خداوند با کسی خویشاوندی ندارد. ما نیز اگر سستی کنیم، این حرکتِ وعده داده شده، کند می شود و می ماند تا شایستگانی دیگر توفیق بلند کردن بارش را کسب کنند. که خداوند از این شایستگان در چنته ی خویش زیاد دارد.

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا مَنْ یَرْتَدَّ مِنْکُمْ عَنْ دینِهِ فَسَوْفَ‏ یَأْتِی‏ اللَّهُ بِقَوْمٍ یُحِبُّهُمْ وَ یُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَى الْمُؤْمِنینَ أَعِزَّةٍ عَلَى الْکافِرینَ یُجاهِدُونَ فی‏ سَبیلِ اللَّهِ وَ لا یَخافُونَ لَوْمَةَ لائِمٍ ذلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتیهِ مَنْ یَشاءُ وَ اللَّهُ واسِعٌ عَلیمٌ (54/مائده)

اى کسانى که ایمان آورده‏ اید، هر کس از شما از دین خود برگردد، به زودى خدا گروهى [دیگر] را مى ‏آورد که دوستشان مى ‏دارد و آنان [نیز] او را دوست دارند، با مؤمنان، فروتن، [و] بر کافران سرفرازند، در راه خدا جهاد مى ‏کنند و از سرزنش هیچ ملامتگرى نمى‏ ترسند. این فضل خداست. آن را به هر که بخواهد مى ‏دهد، و خدا گشایشگر داناست.

این بار دیگر از چند قدمی «خیمه»، بازگشتی درکار نیست!

و در آخر عرضم را با کلامی از بیانات مقام معظم رهبری در تازه ترین بیانات ایشان به پایان می رسانم:

من ان‌شاءاللّه در آینده مطالبى عرض خواهم کرد؛ اما اجمالاً معیار اصلى این است که کسانى سر کار بیایند که همتشان بر حفظ عزت و حرکت کشور در جهت هدفهاى انقلاب باشد. آنچه ما در این سالهاى طولانى از خیرات و برکات به دست آورده‌ایم، به برکت هدفهاى انقلاب بوده است؛ هر جائى که ما کم آوردیم، عقب ماندیم، شکست خوردیم، به خاطر غفلت از هدفهاى انقلاب اسلامى و هدفهاى اسلامى بوده است. کسانى سر کار بیایند که مصداق: «انّ الّذین قالوا ربّنا اللّه ثمّ استقاموا» باشند؛ اهل استقامت، اهل ایستادگى باشند؛ زرهى پولادین از یاد خدا و از توکل به خدا بر تن خودشان بپوشند و وارد میدان شوند. (بیانات در دیدار اقشار مختلف مردم‌   25 اردیبهشت)




مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.