سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کبوتر نامه بر
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 92 خرداد 15 توسط یک طلبه | نظر بدهید
چرا نماینده زاهدان از جلیلی حمایت می‌کند

شهریاری در جمع معتمدین، ریش سفیدان و سران طوایف بلوچ و سیستانی در مسجد حضرت زینب (س) اظهار داشت:از چند سال قبل پس از حادثه انفجار مسجد علی ابن ابی طالب رابطه ام با دکتر جلیلی نزدیک شد و ایشان به مسائل امنیتی سیستان و بلوچستان توجه ویژه ای دارند.

وی اظهار داشت: جلیلی در جریان دستگیری عبدالمالک نقش کلیدی داشت و به نیروی هوایی دستور داد که با مسوولیت خودش هواپیمای عامل عبدالمالک را به زمین بنشانند.
 
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی خطاب به حاضرین در مسجد حضرت زینب(س) افزود: امروز به پشتوانه حمایت و رای مردم از دکتر جلیلی اعلام حمایت کردم و این در حالی بود که پیش از این دکتر ولایتی که سالهاست با وی آشنایی دارم .
 
شهریاری با اشاره به اینکه قرار است به عنوان نماینده حوزه سلامت دکتر جلیلی در صداوسیما با نمایندگان دیگر کاندیداها مناظره کند، افزود: در حوزه سلامت دکتر جلیلی به من زنگ زد و گفت به نمایندگی ام در صداو سیما حاضر شوم و اظهار داشت نظراتم را در حوزه سلامت قبول دارد و پس از ریاست جمهوری هم قطعا پیاده خواهد کرد.
وی افزود: برخی افراد عافیت طلب هستند و منتظر می مانند ببینند که چه کسی در نظرسنجی ها در صدر قرار می گیرد و سپس بروند و از وی حمایت کنند.
 
وی تصریح کرد: اما انتخابات به گفته امام و رهبری عرصه تکلیف هست و باید به اصلح ترین فرد رای بدهیم و بنده در میان کاندیداهای مذکور دکتر جلیلی را اصلح ترین فرد میدانم.
 
شهریاری تاکید کرد: تمام کسانی که شورای نگهبان صلاحیت انها را تایید کرده افراد مورد احترامی هستند ولی موظیم با شناخت کامل از همه کاندیداها به اصلح ترین فرد رای بدهیم.
 
نماینده مردم زاهدان ادامه داد: جلیلی شاید در میان کاندیداهای موجود بیشترین اطاعت پذیری را از رهبری دارد و و باتقوا ترین کاندیدا می باشد.
 
وی خاطر نشان کرد: جلیلی که با یک پراید معمولی رفت و آمد می کند نه از سر تظاهر بلکه ایشا واقعا ساده زیست می باشند و امروز در ستاد ایشان در استان هیچ خبری از پول نیست و هر چه تا الان خرج شده پولهای شخصی خود بچه های ستاد بوده است.
 
وی در تاکید دوباره افزود: من به پشتوانه رای مردم از دکتر جلیلی حمایت کرده ام و اگر آبرو و عزتی در کشور و نزد مسوولین می باشد به خاطر رای است که مردم به من داده اند.



مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.