سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کبوتر نامه بر
نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92 تیر 31 توسط یک طلبه | نظر
چقدر زیباست که در گرمای تابستان با سر کردن چادری مشکی خودت را حفظ کنی و چقدر بی رحمانه است که این زیبایی را به کلاغ تشبیه کنند.

می دانم دلت به درد آمده است از اینکه به راحتی با زخم زبان  به تو سیلی می زنند عیبی ندارد یاد چادر خاکی مادرت زهرا  بیوفت، چادرت نشانی از چادر خاکی زهرا دارد.

نشریه بخارا در آخرین شماره‌ خود، به زنان چادری توهین کرد. این نشریه که به مدیریت علی دهباشی منتشر می‌شود، در قالب انتشار شعری از منصور اوجی زنان چادری را به کلاغ تشبیه کرد. در این شعر، زنان چادری به استهزاء به کلاغ تشبیه شده‌اند.

زمانه عوض شده خوبی را بدی و بدی را خوبی جلوه می دهند همان ها که آزادی را سر می دهند نمی فهمند که در سر کردن چادر هم آزاد هستی .

به حرمت آن شهیدی که شاید این روزها را دیده بود و در وصیت نامه اش سیاهی چادرت را برتر از که سرخی خونش دانست، همه  دردها را به جان بخر.

از این و آن توقع نداشته باش که از تو دفاع کنند مهم خود تو هستی.  نمی دانم چشم امید داری که حرمت چادرت را نمایندگان چادریت فریاد بزنند یا نه اگر هم داشته باشی توقع ات به حق است.
نمی دانم تویی که در این همهمه ها بین دوراهی حجاب و بی حجابی ماندی و این توهین ها را برنمی تابی و شاید برای اینکه تحمل توهین را نداری  راهی را بروی که نباید! به یاد آور روزی را که ام المصائب برای حفظ چادرش در نبود علمدارش جنگید تو که عزیزتر از عزیز زهرا نیستی.

ناراحت نباش که به تو بی احترامی کردند خوشحال باش که توانسته ای نامحرمان را ناامید کنی اصلا اگر غیر از این بود باید در چادرت شک می کردی. چادر سنگری شده برای تو، تا دشمنان پشت دروازه های حیای تو بماند و مجبور به چرندگویی شوند.
مرضیه مهدیلو



مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.