سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کبوتر نامه بر
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 88 بهمن 21 توسط یک طلبه | نظر بدهید

فیلم کتک زدن و برهنه کردن یک سرباز اسلام در جریان عاشورای جدید به دست "مردم خداجوی!" میرحسین و سکوت برخی مدعی دین و مردم داری در تهران!


این فیلم که حاوی صحنه های خشن و ضد اخلاقی است، ماموری را نشان می دهد که از سوی اغتشاشگران مورد حمله قرار می گیرد و پس از ضرب و شتم شدید، افراد اوباش و اغتشاشگر اقدام به برهنه کردن وی می کنند .


این فیلم بخوبی گویای آن است که کسانی که مامور ناجا را مورد ضرب و شتم قرار داده اند پیش از حمله به این مامور ،در حال تخریب اموال عمومی هستند. این افراد که نمادهای سبز به همراه دارند، با مشاهده این مامور نیروی انتظامی به سوی وی حمله می کنند و پس از ضرب و شتم شدید در اقدامی ضد اخلاقی سعی می کنند وی را برهنه کنند و با تحت فشار قرار دادن وی از این مامور می خواهند به مقامات کشور توهین کند.


برخورد این افراد با مامور نیروی انتظامی به قدری دردناک و خشن است که بر اساس گزارش سایت یوتیوب، این فیلم در میان فیلم هایی جای گرفته است که با محدودیت سنی برای نمایش مواجه هستند.


پیش از این نیز اخباری در خصوص برهنه شدن دختران سبزپوش در اتوبوس بی آر تی مسیر امام حسین انقلاب در جلوی چشمان یک طلبه و کودک 4 ساله اش منتشر شده بود .


علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات در مجلس شورای به نقل از این طلبه جوان گفت: "عده‌ای از عوامل جریان فتنه با حمل پارچه‌های سبز، پوشش‌های نامناسب و آرایش غلیظ، سوار اتوبوس شده و در رفتاری غیرانسانی و غیر اخلاقی اقدام به نمایش عریان بخشی از اندام خود کرده و به مغازله و اعمال منافی عفت با یکدیگر پرداختند." 
 


عصرعاشورا؛ مردم خداجوی میرحسین! سرباز اسلام را برهنه کردند

http://74.81.172.205/~mobarezc/30ya30/sabz%20crime.3gp

 




مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.